З метою оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади та оптимізації бюджетних коштів Уряд розпорядився ліквідувати Державну реєстраційну службу та Державну виконавчу службу, поклавши на Міністерство юстиції їх завдання і функції.
Це передбачено постановою Кабміну від 21 січня 2015 р. №17 “Питання оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади системи юстиції”.
Тепер на Міністерство юстиції будуть покладені завдання і функції з реалізації державної політики у сфері організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), з питань державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, договорів комерційної концесії (субконцесії), з питань реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади м. Києва, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності.
Цілісні майнові комплекси державних підприємств “Інформаційно-ресурсний центр” та “Державний інститут комплексних техніко-економічних досліджень” передано до сфери управління Міністерства юстиції.
Кабмін також розпорядився утворити комісії з ліквідації Державної реєстраційної служби та Державної виконавчої служби. Головою комісії з ліквідації Державної реєстраційної служби призначено заступника Голови зазначеної Служби Усенка Романа Анатолійовича, а головою комісії з ліквідації ДВС - заступника Голови зазначеної Служби Коцюбинського Павла Станіславовича.
З текстом постанови можна ознайомитись на сайті http://www.kmu.gov.ua.