Платник податків має право звернутися до контролюючого органу вищого рівня зі скаргою про перегляд рішення, якщо вважає, що такий орган неправильно визначив суму грошового зобов’язання або прийняв будь-яке інше рішення, що суперечить законодавству або виходить за межі його повноважень.
Про це Міндоходів нагадує у своєму листі від 11.07.2013 № 99-99-10-02-02-18/62/2339 та просить враховувати позицію Вищого адміністративного суду України при оскарженні суб’єктом рішень контролюючих органів.
Контролюючий орган, який розглядає скаргу платника податків, зобов’язаний прийняти вмотивоване рішення та надіслати його протягом 20 календарних днів, наступних за днем отримання скарги, на адресу платника податків поштою з повідомленням про вручення або надати йому під розписку.
Рішення про продовження строку розгляду скарги не може перевищувати 60 календарних днів. При цьому, орган доходів та зборів повинен письмово повідомити про це платника до закінчення 20-денного терміну.
ВАСУ підкреслив, що перенесення останнього дня терміну з вихідного дня на наступний за ним робочий можливий тільки в першому двадцятиденному випадку.
Останнім днем надання відповіді в рамках продовженого шістдесятиденного строку є його останній робочий день. У такому випадку останній день строку, який припадає на вихідний, не переноситься.
Також орган доходів та зборів нагадав, що якщо вмотивоване рішення за скаргою не надсилається платнику у відведений термін, така скарга вважається повністю задоволеною на користь платника.